Eshop / Αγορά Συνδρομής – Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Χρειάζεται να εγγραφώ για να αγοράσω ένα πακέτο απο το Lisari e-course;
Ναι. Για να αγοράσετε οποιοδήποτε πακέτο, ακόμα και τα δωρεάν, από τον ιστότοπο , θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε.
Πατώντας από τη σελίδα του καλαθιού την Ολοκλήρωση της αγοράς σας θα οδηγηθείτε κατάλληλα.
Μπορείτε να μεταβείτε στην Εγγραφή και να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας πάρει μόλις λίγα λεπτά!
Μετά την εγγραφή σας θα οδηγηθείτε αυτόματα πίσω στη σελίδα του Checkout για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Η πιστωτική ή χρεωστική μου κάρτα δεν γίνεται δεκτή. Τι πρέπει να κάνω;
Ελέγξτε ότι η πιστωτική σας κάρτα είναι ενεργή και ότι έχει αρκετό διαθέσιμο υπόλοιπο για την τιμή των αντικειμένων που αγοράζετε. Δοκιμάστε ξανά να χρησιμοποιήσετε άλλη πιστωτική/χρεωστική κάρτα εάν η πρώτη σας κάρτα εξακολουθεί να μην είναι αποδεκτή. Εάν πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε αναφέρετε οποιοδήποτε σφάλμα ή κωδικό αναφοράς αγοράς σχετικά με την παραγγελία σας.
Έκανα την αγορά πακέτου, που βρίσκω τα μαθήματα που αγόρασα;
Τα μαθήματα του πακέτου που αγοράσατε θα τα βρείτε στην ενότητα Ο Λογαριασμός μου > Τα Μαθήματα μου
Έχω μια εταιρεία και θα ήθελα να εκδώσω εταιρικό τιμολόγιο, μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Ναι, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία απλά πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, τσεκάρετε το πεδίο Τιμολόγιο Εταιρείας
και συμπληρώστε τα αντίστοιχα πεδία εταιρείας για να εκδώσουμε το τιμολόγιο.
Λάβετε υπόψη ότι σε αυτήν την περίπτωση, το τιμολόγιο ενδέχεται να σας σταλεί εντός των επόμενων 2 εργάσιμων ημερών.
Μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή μου;
Ναι, μπορείς να την ακυρώσεις. Από τη σελίδα “Ο Λογαριασμός μου“ επιλέγεις το πεδίο “Όρια Λογαριασμού – Ενεργοποιήσεις – Παραγγελίες“.
Στη σελίδα που ανοίγει βλέπεις όλες τις συνδρομές και τις παραγγελίες σου ,επιλέγεις αυτήν που δεν θέλεις άλλο και πατάς Επισκόπηση, στη σελίδα που θα εμφανιστεί πατάς ‘Ακυρωση’.
* Να σημειωθεί ότι στις μηνιαίες συνδρομές, εφόσον έχετε ήδη πληρώσει τον 1ο μήνα της συνδρομής σας, θα έχετε πρόσβαση στα Μαθήματα σας μέχρι να ολοκληρωθεί ο μήνας.
Εάν η συνδρομή σας είναι ετήσια έχετε δικαίωμα πρόσβασης μέχρι τη λήξη της, συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης, και έχετε πρόσβαση έως το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Κάθε πότε ανανεώνεται η συνδρομή μου;
Η μηνιαία συνδρομή ανανεώνεται αυτόματα κάθε μήνα.
Η ετήσια συνδρομή πληρώνεται στην αρχή της συνδρομής, και διαρκεί μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.
* Την ακριβή ημερομηνία ανανέωσης της συνδρομής σας (επόμενη πληρωμή) θα την βρείτε:
α) Στο αποδεικτικό email αγοράς και στο: Πληροφορίες Συνδρομής > ‘Επόμενη πληρωμή’
β) Στα στοιχεία συνδρομών στο: Ο Λογαριασμός μου > Συνδρομες – Παραγγελίες – Όρια Λογαριασμού > Συνδρομές, και στη στήλη ‘Επόμενη πληρωμή’
Η συνδρομή μου δεν ανανεώθηκε, και έχασα την πρόσβαση στα μαθήματα μου, τι πρέπει να κάνω;
Εάν η συνδρομή σας δεν ανανεώθηκε στην προγραμματισμένη ημερομηνία χρέωσης της, και λάβατε ένα email ότι τα μαθήματα σας απενεργοποιήθηκαν,
αυτό σημαίνει ότι δεν μπόρεσε η τράπεζα να χρεώσει την κάρτα σας.
Μπορείτε να επαναλάβετε την πληρωμή, αφού πρώτα ελέγξετε ότι υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα σας, ή μπορείτε να δοκιμάσετε να βάλετε μια άλλη κάρτα.
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
* Πηγαίνετε στις Συνδρομές σας και επιλέξτε να πατήσετε Επισκόπηση στη συνδρομή που έχει κατάσταση On Hold.
* Στη συνέχεια και στην οθόνη που θα μεταφερθείτε, στο κάτω μέρος της σελίδας και δίπλα στην εγγραφή με ένδειξη ‘Εκκρεμεί πληρωμή’ πατήστε Pay,
* Στην οθόνη checkout που θα οδηγηθείτε απλά συμπληρώστε πάλι την κάρτα σας (ή βάλτε μια άλλη κάρτα), και ολοκληρώστε τη διαδικασία.
Εναλλακτικά
* Μπορείτε να επιλέξετε πάλι το πακέτο συνδρομής και να ακολουθήσετε τα βήματα στο Checkout και να το ξαναγοράσετε ώστε να δημιουργηθεί μια νέα συνδρομή με τα νέα σας στοιχεία.