Τεχνικά προβλήματα – Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Με τι browser πρέπει να συνδέομαι
To lisari.gr είναι προσβάσιμο από όλους τους browsers , είτε συνδέεστε μέσω desktop ή μέσω κινητού.
Είναι κατάλληλα διαμορφωμένο ώστε να είναι εύχρηστο και το διαθέσιμο υλικό να μην παρουσιάζει προβλήματα ακόμα και από μια κινητή συσκευή.
* Εάν διαπιστώσετε το όποιο πρόβλημα κατά την περιήγηση σας, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τον browser σας στην τελευταία έκδοση του.
Μπορείτε να μας στείλετε ένα screenshot με το πρόβλημα σας, στη σελίδα επικοινωνίας
Δεν μπορώ να συνδεθώ μέσω του my LISARI mobile app
Εάν συνδέεστε μέσω της εφαρμογής για κινητά my LISARI, και διαπιστώσετε το οποιοδήποτε θέμα, παρακαλούμε δοκιμάστε:
α) ελέγξτε οτι έχετε δίκτυο στο κινητό σας και διαθέσιμα MB στο πακέτο σας, εάν το πρόβλημα παραμένει παρακαλούμε δοκιμάστε να συνδεθείτε απο κάποιο WIFI
β) εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία χρήστη σας, παρακαλούμε δοκιμάστε να αλλάξετε τον κωδικό σας ακολουθώντας τα βήματα σε αυτή τη σελίδα
γ) ενημερώστε την συσκευή σας με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού σας (OS)
δ) εάν το πρόβλημα παραμένει, στείλτε μας τα στοιχεία σας και ένα screenshot από την οθόνη του κινητού σας με το πρόβλημα που εμφανίζεται, στη φόρμα επικοινωνίας
Δεν μου εμφανίζει κάποιο απο το περιεχόμενο στο my LISARI mobile app
α) ενημερώστε την συσκευή σας με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού σας (OS)
β) σβήστε και ξανακατεβάστε την εφαρμογή απο το Store σας
γ) βεβαιωθείτε οτι είστε συνδεδεμένοι στην εφαρμογή (πατήστε απο το μενού την Επεξεργασία Προφίλ και δείτε αν φορτώνουν τα στοιχεία σας)
δ) εάν το πρόβλημα παραμένει, εναλλακτικά συνδεθείτε μέσω του browser του κινητού σας, ή μέσω desktop για να δείτε το περιεχόμενο
ε) εάν το πρόβλημα παραμένει, στείλτε μας τα στοιχεία σας και ένα screenshot από την οθόνη του κινητού σας με το πρόβλημα που εμφανίζεται, στη φόρμα επικοινωνίας